דילוג לתוכן

חדשנות ישראלית

חזרה

Cyberbit Range : הגנה צמודה בעידן המידע

המוצר: סימולטור לאימון בהגנת סייבר
החברה: סייברביט
תחילת הפיתוח: 2013

בשנים האחרונות מתחולל שינוי עמוק במפת איומי הסייבר ובאתגרים איתם מתמודדים ארגונים גדולים, חברות ואפילו מדינות. יש עלייה לא רק בכמות ההתקפות אלא גם עלייה בתחכום התוקפים, כאשר ארגונים נדרשים להתמודד עם עשרות ואף מאות איומים והתראות מדי יום.
במקביל, וקטורי התקיפה הפוטנציאליים גדלו בצורה דרמטית: תוקפי סייבר מאיימים כיום לא רק על תחנות מחשב ושרתים, אלא כמעט על כל מתקן פיזי, כולל רשתות חשמל, פסי ייצור, מעליות ועוד. הם עלולים לגרום לנזקים חומריים חמורים ואף לשתק תשתיות מדינה קריטיות.
סייברביט, חברה-בת של אלביט מערכות, הוקמה ב-2015 על מנת לעזור לארגונים להתמודד עם המציאות החדשה. כיום הצרכים הם ניהול מרכזי, זיהוי מהיר של התקפות סייבר, תיעדוף וטיפול תכליתי באיומים לרוחב כל רשתות המחשב בארגון - בין אם הן רשתות IT , רשתות OT (תפעוליות) ורשתות מתקדמות בטכנולוגיות IoT.
כדי לעמוד במטרות שהציבה לעצמה פיתחה סייברביט פלטפורמה טכנולוגית שמשלבת שליטה ובקרה, סימולציה ואימון, וזיהוי התקפות מתקדמות תוך שימוש בטכנולוגיות חדשניות הכוללת ניתוח התנהגותי, למידת מכונה (Machine Learning) ו-Big data.
גולת הכותרת של החברה היא Cyberbit Range - סימולטור אימון הסייבר הראשון מסוגו בעולם. הסימולטור מאפשר למגיני סייבר להתאמן ולחוות התקפות בסביבה מציאותית - זאת בהשראת תפיסת הסימולציה שמיושמת על ידי חברת האם אלביט במאמני טיסה וצבא. הסימולטור משמש גם את צה”ל ובעזרתו הוכשרו מאות בעלי תפקידים.
בכך תרמה סייברביט לבניית גרעין חזק ומוביל בתחום לוחמת הסייבר בישראל.
הסימולטור נותן מענה לצורך בהכשרת כוח אדם מיומן שישמש בארגונים גדולים במגזר הפרטי והציבורי. בזכות אימון מגיני סייבר בארץ ובעולם מנעה סייברביט אלפי התקפות ברמות לאומיות כולל גניבות מידע רגיש, פגיעות בתשתיות, התקפות כופרה ונזקים כספיים.
מוצרי החברה נמכרים בעשרות מדינות ברחבי העולם. מערכות סייברביט מותקנות במאות אלפי תחנות קצה ומגינות על נכסים בשווי מיליארדי דולר.

Cyberbit Range: Effective Defense in the Information Age

Product: Cybersecurity Training Simulator
Company: Cyberbit
Start of Development: 2013

סימנייה