דילוג לתוכן

חדשנות ישראלית

חזרה

דולפין: קפיצה למים הגלובליים

המוצר: קו רובוטים לניקוי בריכות
החברה: מיטרוניקס
תחילת הפיתוח: 1983

בתחילת שנות השמונים החליטו בקיבוץ יזרעאל שמפעל האלקטרוניקה הקיבוצי יתמקד בפיתוח מוצר חדשני לזמנו: רובוט לניקוי בריכות. 35 שנים חלפו מאז הוקמה חברת מיטרוניקס, ושווי השוק שלה כיום מוערך ב-2 מיליארד שקל.
מיטרוניקס מפתחת, מייצרת ומשווקת פתרונות לטיפול בבריכות פרטיות וציבוריות, כאשר בראשם ניצב מותג הדגל שלה – קו מוצרי הדולפין.
מוצרים נוספים לצד הרובוטים הם אביזרי בטיחות לבריכה ומערכות לטיפול במים, כולם מתאפיינים בטכנולוגיות מתקדמות.
הדולפין של היום הוא רובוט חכם שלומד את צורת הבריכה ונע בה בעזרת חיישנים ותוכנת ניווט מתקדמת. יש לו מערכת סינון, מערכת הברשה להסרת בקטריות ואצות ויכולת להיחלץ ממכשולים. בזכות כרטיס IoT שמחובר לתשתית ענן, ניתן להפעיל את הרובוט ולהגדיר את תוכניות הפעולה שלו באמצעות הסמארטפון.
מיטרוניקס הישראלית ניצבת בחזית הטכנולוגיה הרובוטית הגלובלית ומתגאה במוצרים ידידותיים לסביבה. באמצעות טכנולוגיות חדשניות מאפשרים הדולפינים של מיטרוניקס להפוך את ניקוי הבריכה לתהליך אקולוגי החוסך באנרגיה, מים וכימיקלים. המשמעות היא בריכה נקייה, בריאה ובטוחה – עם תחזוקה פשוטה וחסכונית במים ובחשמל.
נתח השוק העולמי של מיטרוניקס עומד על כ-41% ומספר המשתמשים במוצריה מוערך ב-2 מיליון. לחברה יש שלוש חברות-בנות בארצות הברית, בצרפת ובאוסטרליה, ו-80 מפיצים ברחבי העולם. מטה החברה יושב בקיבוץ יזרעאל ואילו שני אתרי הייצור נמצאים ביזרעאל ובדלתון.
עם כ-20 מיליון בריכות ברחבי העולם שאין בהן עדיין פתרונות אוטומטיים לניהול הבריכה, מיטרוניקס מתכוונת רק להמשיך קדימה.

DOLPHIN: A Dive into Global Waters

Product: Robotic Swimming Pool Cleaner
Company: Maytronics
Start of Development: 1983

סימנייה