דילוג לתוכן

חדשנות ישראלית

חזרה

פלייבאז: ממציאים את התוכן מחדש

המוצר: פלטפורמה ליצירת תוכן אינטראקטיבי
המפתחים: שאול אולמרט ותום פחיס החברה: פלייבאז
תחילת הפיתוח: 2012

מעורבות גולשים (engagement) היא מילת המפתח בעידן האינטרנט. ככל שכמויות המידע והתוכן הולכות וגדלות, המלחמה על תשומת הלב של הקוראים נעשית קשה יותר ויותר. כולם מחפשים פתרון לאתגרים של טווחי ריכוז נמוכים, הצפת תוכן ועוד. ב-2012 נכנסה לזירה הזאת שחקנית ישראלית בשם פלייבאז ושינתה אותה כליל.
פלייבאז היא פלטפורמה חדשנית ליצירת תוכן אינטראקטיבי שנוסדה על ידי שאול אולמרט ותום פחיס והצליחה להתברג עד מהרה בצמרת התעשייה. באמצעות הפלטפורמה החדשנית שלה (playbuzz.com) מציעה פלייבאז לגופי מדיה ולמפרסמים ליצור תוכן אינטראקטיבי, להפיץ אותו ולהפיק ממנו רווחים.
פלייבאז, שרוצה לשנות את האופן בו תוכן מיוצר ונצרך בעולם, המציאה מחדש כלי תוכן כמו סרטונים, סקרים, חידונים וכו'. את סט הכלים הזה היא מעניקה ליוצרי התוכן, והוא מסייע להם להתאים את המסר לדרכי צריכת המידע של ימינו.
כיום משתמשים לא פחות מ-16 אלף גופים שונים בפתרונות שמציעה החברה על מנת להעצים את מעורבות הגולשים, להרחיב את החשיפה וכמובן - לשפר את הרווחיות. בנוסף מייצרת פלייבאז קמפיינים ממומנים המציגים תוכן אינטארקטיבי שיווקי עבור מותגים מובילים.
מדי דקה נוצר מאמר אינטראקטיבי באמצעות פלייבאז ותכנים שנוצרו בפלטפורמה של החברה מגיעים למאות מיליוני גולשים מדי חודש. את ההישגים המרשימים בתחום התוכן אפשר למדוד בעזרת נתונים מספריים.
כך למשל 90-70% אחוז מהגולשים הקוראים תוכן של פלייבאז מסיימים אותו - לעומת ממוצע של 16% בלבד בתעשיית המדיה. בנוסף, אייטם של פלייבאז זוכה לזמן קריאה ממוצע של 4-2 דקות - לעומת ממוצע של 15 שניות בלבד בתעשייה.
פלייבאז מעסיקה כיום למעלה מ-150 עובדים. במקביל למשרדיה בתל אביב, פתחה החברה משרדים בניו יורק, לונדון, המבורג, סאו פאולו, מוסקבה ולוס אנג'לס.

Playbuzz: Reinventing Content

Product: An Interactive Content Creation Platform
Developers: Shaul Olmert and Tom Pachys Company: Playbuzz
Start of Development: 2012

סימנייה