דילוג לתוכן

חדשנות ישראלית

חזרה

DefensePro : נלחמים בפצחני הרשת

המוצר: טכנולוגיה לאבטחת מידע
המפתח: רועי זיסאפל
החברה: רדוור שנת הצגת הפיתוח: 2003

בעולם המודרני, בעיות של עומסי תנועה כבר אינן קשורות בלעדית לכביש אלא גם לרשת האינטרנט. הגידול המסחרר בכמות המידע ובדרכי העברתו ברשת האינטרנט מספק לפצחנים (האקרים) הזדמנויות גדולות יותר לשיבוש פעילות הרשת, באופן המסכן את ביטחון המידע ברמה האישית, העסקית ואף הלאומית והביטחונית.
רועי זיסאפל, בוגר מצטיין בלימודי מתמטיקה ומדעי המחשב באוניברסיטת תל אביב, זיהה את השלכותיו של איום זה כבר ב-1996 והקים את חברת רדוור המפתחת כלים לניהול תעבורת נתונים והגנה מפני התקפות. כך למשל, התקפת DDoS – התקפת מניעת שירות - היא התקפה המציפה את מערכת מחשב באופן היוצר עומס המשבית אותה לחלוטין. אופי ההתקפה מקשה על עצירתה ואף על מניעתה, מכיוון שקשה להבחין בין תעבורת משתמשים לגיטימית לבין התקפה מכוונת.
ב-2003 הציגה רדוור את DefensePro - פתרון ייחודי בעוצמתו המזהה באופן אוטומטי ומדויק את זהות התוקף וחוסם אותו, בעת שמשתמשים לגיטימיים יכולים להמשיך בשימוש רגיל באתר.
מתקפות סייבר שאירעו בעולם הצדיקו את טכנולוגיית ה-DefensePro הייחודית של רדוור. עד 2010 נעשה שימוש רב בהתקפות DDoS, בין השאר באמצעות קבוצות כגון אנונימוס ואחרים. לאחר התקפות הוויקיליקס הידועות מ-2010, השתמש ה-FBI במידע שהתקבל מטכנולוגיית רדוור כדי לזהות ולהגיש כתבי אישום נגד הפצחנים העוינים.
היום מאבטחת DefensePro אפליקציות קריטיות ומרכזי מידע של בנקים, בורסות, ממשלות, ספקים ומותגים בינלאומיים מובילים. היא מאפשרת שימוש בטוח ומתמשך של אפליקציות לשימוש עסקי ופרטי ומאפשרת לארגונים ולחברות להגן על זמינות השירותים החיוניים שלהם, גם כאשר הם נמצאים תחת התקפה ממוקדת חמורה. בישראל, להגנה טכנולוגיה זו ביעילות על מוסדות פיננסיים וממשלתיים יש חשיבות עצומה במהלך התקפות מאורגנות חוזרות שכוונו נגד מטרות ישראליות.
לרדוור, היושבת בתל אביב, נוכחות גלובלית ו-35 משרדים ברחבי העולם. הכנסות החברה עומדות על יותר מ-200 מיליון דולר בשנה והפתרונות שלה משמשים ארגונים ולקוחות ביותר ממאה מדינות.

DefensePro: Protecting Mission Critical Applications

Product: DefensePro
Developer: Roy Zisapel
Company: Radware Year of Product Presentation: 2003

סימנייה