דילוג לתוכן

חדשנות ישראלית

חזרה

איתוראן: סעו לשלום

המוצר: מערכת איתור ומיגון לרכב
המפתחים: תדיראן החברה: איתוראן
השקת מוצר: 1995

חלק מההמצאות והגילויים הגדולים בהיסטוריה נולדו במקרה. גם הניסיון של חברת איתוראן לפתח מעין "קופסה שחורה" לאיתור טייסים במצוקה, הפך במקרה למערכת שמעניקה שירותי איתור ומיגון מתקדמים לרכב ולנהג. הטכנולוגיה הייחודית, שנרכשה על ידי קבוצת משקיעים בראשותו של איזי שרצקי, פותחה למגוון שירותים עוטפים שעיקרם מלחמה ומיגור תופעת הגניבות של כלי רכב, סחורות וציוד כבד.
המוצר שפותח היה חידוש אדיר בשוק הרכב האזרחי - מערכת המיגון המאפשרת לדעת את מיקומו המדויק של הרכב נתנה מענה הן לבעלי הרכבים והן לחברות הביטוח, שביקשו להקטין סיכוני גניבת רכבים וליהנות מיכולת איתור.
בבסיס פתרון המיגון והאיתור של איתוראן עומדות טכנולוגיות הגנה מתקדמות הכוללות יחידת משדר המוצפנת ברכב וגיבוי של מרכז בקרה ארצי שפועל 24 שעות ביממה. במקביל פועל בשטח מערך אכיפה מבצעי העושה את עבודתו בשיתוף פעולה מלא עם כוחות הביטחון ומשטרת ישראל במידת הנדרש.
איתוראן - המחזיקה בשיא עולמי בשיעור סיכול הגניבות - פיתחה אפשרויות סיכול גניבה נוספות, הכוללות בחינת פעילות בלתי חוקית ברכב והתראה על הפרת שגרת הפעילות שלו.
מערכת איתוראן מספקת ללקוחות שונים גם מדדי התנהגות נהיגה, המאפשרים ידע וזיהוי אופי הנהיגה של הנוהגים ברכב. מידע זה רלוונטי בין היתר לחברות ביטוח, מנהלי ציי רכב והורים מודאגים, למשל.
איתוראן נחשבת גם כחלוצת טכנולוגית הרכב המקושר, עם מערכת חכמה המעשירה את חוויית הנהיגה ברכב ומגישה תכנים בתחום השירות, הבידור, הבטיחות, התפעול ותחזוקת הרכב, באמצעות מערכת המולטימדיה ברכב ואפליקציה סלולרית.
איתוראן נסחרת בנאסד”ק והיא מונה 1,700 עובדים.

Ituran: Finding Your Car

Product: Vehicle Location and Protection System
Developers: Tadiran Ltd. Company: Ituran
Year: 1995

סימנייה